• Україна: м.Дніпро ┃ м.Павлоград
  • Пн - Нед 09.00 - 18.00

Якими будуть сайти у 2022 році.

Веб-дизайн можна порівняти з модою: якщо ти стежиш за сучасними трендами, то завжди залишаєшся релевантним. Веб-дизайнер повинен мати гарний художній смак, бути з інтернет-технологіями на «ти» та розуміти психологію клієнта. Підвищення ефективності продуктів та стрімкість розвитку бізнесу безпосередньо залежить від застосовуваних трендів. Щоб створити успішний проект, потрібно знати, які тренди веб-дизайну в 2022 найбільш актуальні.

Тренди у 2022 році: познайомимося?

За останні роки веб-дизайн подолав довгий шлях. Подібна практика існує на перетині найшвидших у розвитку галузей – технології та творчості. Це сприяє постійному створенню нових тенденцій у веб-дизайні. Що популярне сьогодні? Давайте розумітися.

Оновлений мінімалізм

Минулий рік був буквально «завалений» максималізмом, але сьогодні веб-дизайнери захотіли повернутися до лаконічної колірної гами та стиснутої верстки.

Але мінімалізм цього року від попередників відрізняється більш кольоровою монохромною палітрою та спеціальними ефектами у навігації.

Основне завдання таких змін – створення цікавого, що не відволікає від змісту сторінки, сайту.

Симетрична верстка

Тренди 2021 року пройшли під «заступництвом» справжнього хаосу, але цей рік буде сповнений гармонії. Впроваджено баланс між симетричним грід-діізайном, зображеннями та текстом. Навіщо це потрібно?

Щоб моніторити візуальне пересування сторінкою кожного нового читача, акцентуючи його увагу на значущих складових сайту.

Засічки в друкарні

Звичайно, шрифти із засічками не є сучасним нововведенням. Без них неможливо уявити суворі сайти урядових структур, офіційну документацію, друковану пресу.

Однак цього року застаріла естетика шрифтів Georgia, Garamond та Times New Roman круто перетворюється і стає більш витонченою.

Основні та природні відтінки з легким додаванням неону

Органіка в дизайні почала застосовуватися ще торік і мала чималу популярність, особливо серед захисників навколишнього світу та екології. Вона буквально «зачарувала» графічний дизайн, сучасний інтер’єр, дизайн продуктів.

Тому не дивно, що органіка стрімко набирає обертів у сфері веб-дизайну у вигляді необроблених органічних текстур, природних форм і землістих теплих кольорів. Що нового цього року? Додано неонові яскраві акценти на розділових лініях та іконках меню.

Фото звичайних і не «відфотошоплених» людей

Тепер у моді максимальна натуральність. Ідеальні особи та тіла, оброблені у фотошопі, пішли на другий план. Сучасна маркетингова промисловість вимагає дедалі більше пересічних людей. Культурний тренд не оминув і веб-дизайн.

Більшість компаній кардинально змінили свій напрямок щодо фотографій. Тепер у моді різна гендерна ідентичність, вік, тип статури, колір шкіри. Таке собі «асорти людей». Більше того, амбасадорами світових трендів стають моделі з обмеженими можливостями.

Подібний підхід встановлює з потенційним клієнтом максимально близький емоційний зв’язок.

3D-елементи

З початком 2000-х з’явилися шалені 3D-гіфки. Пам’ятаєте? Ну ось, вони повертаються, точніше, повернулися ще минулого року, але тепер набули більш вишуканої форми. Жодного максималізму, тільки мінімалізм, який дизайну надає продуманості, лаконічності, оригінальності та гостроти.

Розмиття

Подібних ефектів стає дедалі більше. Вони корисні тим, що створюють непередбачувану та динамічну композицію. Читач звертає увагу на розмитий елемент. Радимо використовувати контрастні відтінки, які ефектно виділять сюрприз на іншому тлі.

Пластичні градієнти

Ще в далеких 90-х роках градієнтне тло буквально підірвало мозок веб-дизайнерів. Відмінна новина: і знову дев’яності в моді! Тому вперед збагачувати фон різною колірною гамою, використовуючи зручний візуальний редактор, при цьому не відволікаючи увагу відвідувача від суті сторінки.

Оригінальний візуальний сторітлінг

Дозволяє по-особливому взаємодіяти з інтерфейсом, тим самим ефектно виділити сайт, наповнивши незвичайними елементами. Наприклад, можна “пограти в хованки” з читачем: прихований елемент відкривається лише після того, як користувач на потрібне місце наведе курсор.

Повірте, відвідувач точно не занудьгує на вашому сайті, сторінка стане динамічнішою, покращиться конверсія.

Ну що вже підготували сайт до 2022 року?

Помітили зниження конверсії? Тоді настав час оновлювати веб-дизайн сайту! Самі поміркуйте, кого привабить і затримає на сторінці хаотичне розташування важких численних елементів, шаблонні та типові рішення, невідповідність між собою кольорів?

Звичайно, такий хаос вплине на зниження бізнес ефективності і просто злякає потенційного клієнта. Вирішити проблему цілком реально, якщо зробити редизайн сайту, використовуючи модні тренди.

Наша веб-студія Newsite готова розробити сайт для вашої компанії, який забезпечить стабільний потік цільового трафіку.

Залишити відповідь

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">html</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*