Веб-дизайн можна порівняти з модою: якщо ти стежиш за сучасними трендами, то завжди залишаєшся релевантним. Веб-дизайнер повинен мати гарний художній смак, бути з інтернет-технологіями на «ти» і розуміти психологію клієнта. Підвищення ефективності товарів та стрімкість розвитку бізнесу безпосередньо залежить від застосовуваних трендів. Щоб створити успішний проект, потрібно знати, які тренди веб-дизайну в 2022 найбільш актуальні.
Основні тренди веб дизайну у 2022 році

Якими будуть сайти у 2022 році
Тренди у 2022 році: познайомимося?
За останні роки веб-дизайн пройшов довгий шлях. Подібна практика існує на перетині найшвидших у розвитку галузей технології та творчості. Це сприяє постійному створенню нових тенденцій у веб-дизайні. Що популярне сьогодні? Давайте розумітися.
Оновлений мінімалізм
Минулий рік був буквально «завалений» максималізмом, але сьогодні веб-дизайнери захотіли повернутися в лаконічну кольорову гаму та стислу версту.
Але цьогорічний мінімалізм від попередників відрізняється більш кольоровою монохромною гамою та спеціальними ефектами в навігації.
Основне завдання таких змін – створення цікавого сайту, що не відволікає від змісту сторінки.
Симетрична верстка
Тренди 2021 року пройшли під «заступництвом» справжнього хаосу, але цей рік буде сповнений гармонії. Введено баланс між симетричним грід-діізайном, зображеннями та текстом. Навіщо це потрібно?
Щоб моніторити візуальне переміщення сторінкою кожного нового читача, акцентуючи його увагу на значущих складових сайту.
Засічки в друкарні
Звичайно, шрифти із засічками не є сучасним нововведенням. Без них неможливо уявити суворі сайти урядових структур, офіційну документацію, друкарський друк.
Однак цього року застаріла естетика шрифтів Georgia, Garamond та Times New Roman круто перетворюється і стає більш витонченою.
Основні та природні відтінки з легким додаванням неону
Органіка в дизайні почала застосовуватися ще торік і мала чималу популярність, особливо серед захисників навколишнього світу та екології. Вона буквально зачарувала графічний дизайн, сучасний інтер’єр, дизайн продуктів.
Тому не дивно, що органіка стрімко набирає обертів у сфері веб-дизайну у вигляді необроблених органічних текстур, природних форм та теплих квітів. Що нового цього року? Додані яскраві неонові акценти на розділових лініях та іконках меню.
Фото звичайних і не «відфотошоплених» людей
Тепер у моді максимальна натуральність. Ідеальні особи та тіла, оброблені у фотошопі пішли на другий план. Сучасна маркетингова промисловість вимагає дедалі більше пересічних людей. Культурний тренд не оминув і веб-дизайн.
Більшість компаній кардинально змінили свій напрямок за фотографіями. Тепер у моді різна гендерна ідентичність, вік, тип статури, колір шкіри. Таке «асорти людей». Посольствами світових трендів стають моделі з обмеженими можливостями.
Подібний підхід встановлює з потенційним клієнтом максимально близький емоційний зв’язок.
3D-елементи
З початком 2000-х з’явилися шалені 3D-гіфки. Пам’ятаєте? Ну ось, вони повертаються, вірніше, повернулися ще минулого року, але тепер набули більш вишуканої форми. Жодного максималізму, тільки мінімалізм, який надає дизайну продуманості, лаконічності, оригінальності та гостроти.
Розмиття
Подібних ефектів стає дедалі більше. Вони корисні тим, що створюють непередбачувану та динамічну композицію. Читач звертає увагу розмитий елемент. Радимо використовувати контрастні відтінки, що ефектно виділяють сюрприз на іншому тлі.
Пластичні градієнти
Ще у далеких 90-х роках градієнтний фон буквально підірвав мозок веб-дизайнерів. Відмінна новина: і знову дев’яності в моді! Тому вперед збагачувати фон різною кольоровою гамою, використовуючи зручний візуальний редактор, не відволікаючи відвідувача від сутності сторінки.
Оригінальний візуальний сторітлінг
Дозволяє особливо взаємодіяти з інтерфейсом, тим самим ефектно виділити сайт, наповнивши незвичайними елементами. Наприклад, можна “пограти в хованки” з читачем: прихований елемент відкривається тільки після того, як користувач на потрібне місце наведе курсор.
Повірте, відвідувач точно не занудьгує на вашому сайті, сторінка стане динамічнішою, покращиться конверсія.
Помітили зниження конверсії? Тоді настав час оновлювати веб-дизайн сайту! Самі подумайте, кого привабить та затримає на сторінці хаотичне розташування важких численних елементів, шаблонні та типові рішення, невідповідність кольорів?
Звичайно, такий хаос вплине на зниження ефективності бізнесу і просто злякає потенційного клієнта. Вирішити проблему цілком реально, якщо зробити редизайн сайту, використовуючи модні тренди.
Наша веб-студія Newsite готова створити веб-сайт для вашої компанії, який забезпечить стабільний потік цільового трафіку.